søndag 18. oktober 2009

Ny start!

Har bestemt meg for å begynne å blogge igjen, av fleire grunnar. Hovudgrunnen er at motivasjonen min trenger eit lite puff. OG er det noko som gir meg motivasjon, er det nettop det å ha ein blogg der eg konsentrerer seg om trening, helse og livsglede! ;) Jada, fine ord, men ikkje like lett å leve opp til utan å ha noko som motiverer deg i kvardagen. For min del blir bloggen ein slik motivasjonsfaktor! :)


Treninga mi har nådd nye høgder dei siste vekene, eg har oppdaga gleda ved å jogge..:) Har ikkje jogga på fleire år pga kronisk beinhinnebetennelse og anna grums. Før kunne eg berre jogge 10 minutt før leggane sa stopp..Derfor bestemte eg med for å investere i nye joggesko. LYKKE! Har aldri opplevd maken. Var på løplappet og fekk konstatert at eg overpronerte som berre det og at beinhinnebetennelsen kom som ein naturlig årsak av dette. Skoene er himmelske og eg kan jogge i 60 minutt uten å kjenne noko i leggane. :D


1 kommentar: