lørdag 14. mars 2009

5 om dagen..

5 om dagen har vel ikkje gått nokon forbi.. Alle veit jo at frukt og grønt er gull for kroppen. Men eg veit, av erfaring at dette er ikkje alltid like lett å etterleva.. Visste du forresten at 5 om dagen betyr 2 frukt, og 3 grønnsaker? På dette fatet ligger dei grønnsakene eg tilber.

Tomat er et must for meg. Spesielt for min hud som har ein tendens til å utvikle små røde utvekster...(!) Cherrytomat har et mykje høgare innhold av antioksidant enn vanlig tomat. Tomata inneheld Fetmasse viktige næringsstoffer for kroppen. Bl. a Kalium, folat, A-vitamin og C vitamin. Med andre ord, et den!


Er du av den som trur at appelsin er ei c-vitaminbombe?? Den har ikkje på langt nær like mykje c vitamin som paprikaen. Den er stappull!! Husk at gul og grønn paprika inneholder mindre c vitamin enn den røde. Dei er nemlig ikkje modne.


Brokkoli er in! Eg slår et stort slag for brokkolien. Den sunnaste grønnsaken vi har! Ein veit frå før at brokkoli kan virke forebyggande mot kreft, bekjemper bakteriar og kan hjelpe mot magesår. Men no er det og forska på at brokkolien holder deg UNG. Et meir brokkoli. Dersom du damper brokkolien et par minutt før den spises, bevarer du vitaminene og mineralene bedre:)


Eple- type jazz er min favoritt. Jovisst er eg frå eplebygda Lofthus. Men eg tør å innrømma at eg ikkje har smakt bedre epler enn jazz eplene frå New Zealand!:)


Gulrot er kjekt å knaske på. Eg for min del har det veldig moro når eg et gulrot. spesielt når eg sitter på lesesalen og veit at eg irriterer vettet av mine medstudentar!;) Men Knask i vei folkens! Gulrota er ei sprø vitaminbombe!:)


Hovekål-kålhove.. Har eg rett og slett blitt hekta på! Det er blitt min nye kveldskos! Hovekålen er proppfull av vitaminer,. den inneheld bl a, :hold deg fast, A-, B-, C-, E- og K-vitamin, i tillegg til kalium, kopper, boron og svovel. Bli et kålhove du og då vel!!;)


SJOKOLADE! Oh yeah! Men tru ikkje det er ka som helst sjokolade. Nei det er sjokolade med 86% kakaoinnhold. Og DET gir antioksidanter det. Men den gir og kalorier, så ei rute er nok til å holde søtsuget unna.



Tru ikkje eg berre er sunn.. Min største last.. som eg har veldig vanskelig for å bli kvitt-.......> Yoghurtnøtter
Målet mitt for denne våren er å kutte ut dei kvite, deilige, fantastiske, supre, herlige nøttene.... Det blir ikkje lett.. Eg er rett og slett avhengig. Ja, det går an faktisk...Det er mykje sukker i disse nøttene, og sukkeravhengighet er blitt et stoort problem hos meg. Tips for å bli kvitt dette suget mottas med stoor og takknemmelig glede:) Youghurtnøtter kvar dag setter sine spor både her og der...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar