søndag 22. mars 2009

Et stort JA til bær!



Godtesuget snik seg som regel på når kvelden nærmer seg, hos meg er ikkje dette noko unntak. Eg sliter som sagt enormt med å bli kvitt trangen etter youghurtnøtter, det er nesten som om eg må ha det kvar dag. Ikkje berre nesten, men eg MÅ! Men i dag har eg bestemt meg for å rett og slett kutta desse nøttene heilt ut. Nytte ikkje å sei at eg skal ete dei ein gong i veka, då må eg ha neste dag og.;) Eg har ikkje tal på kor mange gonger eg har innbilt meg sjøl at i måro skal eg slutte. Men no e det bestemt! I kveld blei eg veeldig godtesugen og var på nippe til å gå ned på den søndagsopne butikken å kjøpe denne herligheten.. Men koffø ikkje kjøpe noko som gjer godt for kroppen`? So there you go.. blåbær og bringebær blei kjøpt inn. Og det med GOOOD samvittighet! Sunt for kroppen, og du sleppe den dårlige samvittigheten du får etter å ha ete snop!


Blåbær er proppfull av sune kjemikalier. Blåbær har forresten det høgaste innhaldet av antioksidanter blant frukt og bær. Antioksidanter er viktig for alle cellene i kroppen og er med på å motverke oksidativt stress som er ein tilstand der det vert danna frie radikaler som skade cellene i kroppen. Det er forska på at oksidativt stress er involvert i utviklinga av kreft, hjerte-og karsjukdommar, alzheimer, parkinson og aldring. Alt dette kan du med andre ord vera med på å forebyggje ved å ete meir blåbær!


Bringebær er også rik på antioksidanter og inneheld mellom anna c-vitamin, magnesium og kalium. Dessuten er bringebærene også vanndrivande og litt avførende og kan virke gunstig ved slanking. Bærene er med andre ord ikkje berre gode, men reine sunnhetsbomba!

Jafs, tygg, nyt, slurp og kast i deg bær du også!!:)

VITAMININNSPRØYTNING I KVARDAGEN! KOS MED GODE VENNER!:)Ellers så har eg hatt ei fantastisk helg med gode venner eg ikkje har sett på lenge!!:) Latteren satt laust og me storkoste oss!:) Gla i denne gjengen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar