tirsdag 17. mars 2009

Då var det den tida på året igjen..

Kvart år kjem den same bekymringa igjen, det er 17 mai om 2 måneder.. Hurra! Men då var det den bunaden då.. Og prøvinga av det hersens bunadsbeltet.. Kvart år lika nervøs, ikkje søren om eg skal sy ut beltet mitt!;) Når eg først er i sånn vårstemning (ja, så la oss snu det til det positive;)) må eg sei eg vart gledelig overraska over kveldens værmelding. Sool og opp mot 10 grader resten av veka:) Heerlig!!:) Vestlandet stikke av med det besta været denne gongen!;)


I kveld har eg vore ute på tur i regnvær. Ganske forfriskande! I kveld braut eg mitt premiss og høyrde på musikk mens eg gjekk tur i mørket. Med Baywatch-melodien surrande i øyrene og regndråpane droplane i ansiktet, følte eg meg faktisk særdeles fornøyd og frisk der eg gjekk! ;)


1 kommentar:

  1. Glede meg til på komme heim til fjorden og smette inn i bunaden igjen. Me kler det ;) hehe

    SvarSlett